Пресс-релиз. Қазақстандағы теледидар жарнамасының жалпы мониторингі.

29.06.2015

Пресс-релиз. Қазақстандағы теледидар жарнамасының жалпы мониторингі.

ASTEL ресейлік Comexp компаниясымен бірге Қазақстанда барлық теледидарлық жарнаманың жалпы мониторингі бойынша жобаны іске қосты (TV-Monitoring.Pro). TV-Monitoring.Pro жобасы аясында Қазақстанның кез келген қаласындағы кез келген хабар тарату көзінің (эфир, кабель, спутник) телеарналарындағы барлық жарнаманың нәтижелері тұтынушылардың сұранысы бойынша талданады. Бұл қызмет жарнама берушілерге, жарнама агенттіктеріне және олардың медиа серіктестеріне өздерінің телебағдарламаларын тексеруге және басқа компаниялар мен бәсекелестердің жарнамаларын бақылауға мүмкіндік береді. Жеке жарнаманы бақылаудың маңыздылығы бақылау өлшемдеріне сәйкес жарнамалық хабарларда бұзушылықтардың болуына байланысты (офф-офиске және басқа уақыт ауысымдарына ауысу, сабаққа келмеу, техникалық ақаулар).

 

Сонымен қатар, Comexp және ASTEL-дің мониторингі теледидарда жарнаманы жоспарлау кезінде нарық деректерін пайдалану үшін кез келген үшінші тарап брендтері мен компанияларының жарнамалық әрекеттерін жылдам бақылауға мүмкіндік береді. Аналитикалық есептермен қатар, жарнама берушілер жаңа бәсекелестің туындысы эфирде болған кезде жедел хабарландырулар алады немесе өздерінің орналастыруларын жедел басқару үшін «эфирдегі қате клип» қызметін қосады. ТВ-Мониторинг қызметінің құрамында. Негізгі теледидарлық жарнама мониторингі есептерінен басқа (бренд, жарнама беруші, өнім / қызмет, жарнама түрі және т.б.) жарнама берушілер мен олардың агенттіктерінің сұранысы бойынша кеңейтілген талдаулар ұсынылады. Мысалы, сіз өзіңізді қызықтыратын шығармашылықтың сипаттамасын және бәсекелестерді орналастыруды ала аласыз: сюжеттер, ұрандар, прайм-офай, блоктағы бейне саны және т.б.

 

Осылайша, қызметті пайдаланушылар елдік немесе аймақтық масштабтағы кез келген брендтер мен өнімдер санаттарының жиынтық статистикасына қол жеткізе алады, сондай -ақ нақты жарнамалық креатив деңгейіне дейін егжей -тегжейлі мәлімет алады. Жобаны іске қосу суретті тануға арналған патенттелген TAPe-технологиясына негізделген Comexp бақылау жүйесінің технологиялық дамуы нәтижесінде мүмкін болды. Сандық саусақ ізі технологиясы үлкен бейне массивтерінде суреттерді максималды жылдамдық пен дәлдікпен анықтауға және іздеуге мүмкіндік береді.

 

Мониторинг базасы оператордың қызмет көрсету деңгейінде қосымша басқарумен автоматтандырылған онлайн режимінде үнемі жаңартылып отырады, ол эфирдегі барлық оқиғаларды сипаттайды. «Үздіксіз жарнама мониторингі жарнама берушілер мен олардың серіктестеріне өздерінің жеке теледидарлық жарнамалары мен басқа да брендтердегі аймақтарға орналастырудың толық және мөлдір бейнесін алуға мүмкіндік береді.

 

Бұл мәліметтер медиа-жоспарлау мен жарнамалық хабар таратуды бақылау үшін, аудиторияны қамтуды бағалау үшін және жалпы теледидар жарнамасының тиімділігін арттыру үшін маңызды »,-деді Comexp-тегі TV-Monitoring.Pro жобасының жетекшісі Сергей Минков.