Көптеген компаниялар өзінің IT-инфрақұрылымын – жабдықтарға кешенді қызмет көрсетуді жүзеге асыратын мамандандырылған компаниялардың толық техникалық қызмет көрстеуіне табыстаудың артықшылықтарын түсініп жатыр. Бұл – өзін кездейсоқ жағдайлардан қауіпсіздендірудің, жабдыққа қызмет көрсетуге жұмсалатын қаражатты үнемдеудің, өзінің негізгі қызметінің тиімділігін арттырудың жақсы мүмкіндігі. Қызмет жеке техникалық мамандар штатын ұстаудың керемет баламасы болып табылады.
Дербес компьютерлерге, кеңсе техникасына, серверлік және желілік жабдықтарға қызмет көрсетумен қатар, ASTEL компаниясы кез-келген IT-жадбыққа техникалық қолдау көрсетеді.
Қолдау дербес/бөлек қызмет ретінде, сондай-ақ ASTEL компаниясы ұсынатын байланыс қызметтеріне толықтыру ретінде ұсынылуы мүмкін. Техникалық қолдау көрсетудің екі нұсқасы бар: аутстаффинг және жүйелі-техникалық қызмет көрсету.
Аутстаффинг клиенттің орналасқан жері бойынша қызметтерді көрсететін (жұмыстарды орындайтын) ASTEL қызметкерлерінің белгілі санын клиенттің пайдалануына ұсынуды тұспалдайды.
Жүйелі-техникалық қызмет көрсету (ЖТҚ) профилактикалық, жоспарлы, төтенше жұмыстарды, сондай-ақ жекелеген бөлшектер мен блоктарды ауыстыру жөніндегі жұмыстарды, жадбықты орнату мен баптауды қамтитын, жабдықты жұмысқа жарамды күйінде қолдап отыру жөніндегі іс-шаралар кешенін тұспалдайды.
Техникалық қолдау қызметтерін көрсету – жұмыстар пакетіне сәйкес, базалық және жеке тариф бойынша жүзеге асырылады.
Қызметтің барлық техникалық ерекшеліктері мен артықшылықтары туралы толық ақпаратқа қол жеткізу үшін бізге қазір хабарласыңыз!