05.10.2015
Қазақстанның мұнай-газ саласындағы жиырма екі жыл бойы ASTEL телекоммуникациялық компаниясы мұнай компаниялары тапсырыс берген 40-тан астам жобаны жүзеге асырды, олардың ішіндегі ең үлкені, әрине, Қашағандағы барлық телекоммуникация жүйелерін техникалық қолдау. Әрбір мұнай -газ жобасы бірегей, көптеген техникалық ерекшеліктерге ие, сондықтан жеке көзқарас пен белгілі бір икемділікті қажет етеді.
ASTEL мамандары өз жұмысында үнемі осыған тап болады, олар бірыңғай стандартты шешім жоқ екеніне көз жеткізді. Сондықтан, бар тәжірибе мен үздік әлемдік техникалық шешімдер негізінде мұнайгаз өнеркәсібі клиенттерінің қажеттіліктерін қанағаттандыратын жобаларды тез құру үшін олардың біліктілігін үнемі жетілдіру қажет. ASTEL АҚ - экономиканың әр түрлі салаларындағы компанияларға қызмет көрсететін жүйелік интегратор. Алайда, мұнай -газ секторы ASTEL үшін ерекше маңызға ие - ақыр соңында, ол денсаулық пен қоршаған ортаны қорғаудың жоғары талаптарына, бизнес -процестерді ұйымдастырудың халықаралық стандарттарына, жобаларды басқарудың ашықтығына және қызметкерлерді үнемі дамытуға қатаң талаптарға ие.
ASTEL сапа менеджментінің алты жүйесі бойынша сертификатталған, компания корпоративтік клиенттерге арналған республикалық масштабтағы жобаларды сапалы әрі уақытылы орындауға басымдық береді. Мұнай -газ қондырғыларында қолданылатын жабдықты жабдықтар мен телекоммуникациялық жүйелердің жалпыға танылған жеткізушілері жеткізеді, өйткені сенімділік пен қауіпсіздік ASTEL үшін бірінші кезектегі міндеттер болып табылады.
Жүйелік интегратор телекоммуникация саласындағы қызметтердің кең спектрін ұсынады. Объектілер мен жүйелердің аудиті; Консалтинг-ақпаратты талдау және техникалық талаптарды әзірлеу; жобалау; жабдықты жеткізу; инсталляция және супервайзеринг; техникалық қолдау.ASTEL үшін ең күрделі, ең қызықты және ең маңызды жоба – бұл Қашаған. Мұнда ASTEL телефон байланысы, деректер беру құрылғылары, дауыс зорайтқыш жүйелері, объектілердің бүкіл периметрі бойынша ескертулер, бейнебақылау, құрлықта да, аралдарда да кіруді бақылау жүйелері үшін жауап береді.
Мұндай маңызды жобада қазақстандық телекоммуникация компаниясы бірінші рет бас мердігер мәртебесін алады. Теңізде және құрлықтағы мұнай өңдеу зауыттарында қызметкерлердің қауіпсіздігіне және бизнесті қолдауға жауап беретін барлық телекоммуникациялық жүйелер мен жабдықтардың үздіксіз жұмысын қамтамасыз ету - өте маңызды міндет қойылды. Персоналды сауатты басқаруды, жүйелердің профилактикалық және түзетуші қызмет көрсету процестерін және жүйелерді кешенді жаңғырту үшін жобалық басқаруды қамтамасыз ету қажет болды. Біз 33 жүйе туралы айтып отырмыз: радиобайланыс жүйелері, дауыстық байланыс жүйелері, ақпаратты жіберу жүйелері, кабельдік жүйелер, бақылау мен бақылау жүйелері, ескерту жүйелері, телекоммуникациялық түйіндер мен қондырғылар және т.б.
Жұмыс көлемі әсерлі, сонымен бірге қауіпсіздіктің ең қатаң талаптары – өндірістегі жарақат нөлдік деңгейде және басқаша болуы керек. Жобаны іске асыру үшін негізгі міндеттер айқындалды: жеке инженерлік құрамды жобаларды қолдау мен әзірлеуге мамандандырылған жоғары білікті инженерлермен жабдықтау,телекоммуникация жүйелеріне арналған құралдардың, өлшеу құралдарының және өзге де мамандандырылған жабдықтардың кең желісін жеткізу және Басқару, Бірінші деңгейлерде техникалық қызмет көрсету процестерін енгізу, екінші және үшінші қолдау желілері,жүйелерді жаңғырту аясында жүйелер бойынша құжаттаманы жүргізу мақсатында құжаттар жобаларын дайындау.барлық техникалық құжаттамалар мен жабдықтарды өзектендіру жөніндегі іс-шараларды жүргізу,бірінші және үшінші деңгейлерде жабдықты өндірушілердің үздіксіз қолдауын қамтамасыз ету.
Біріншіден, бас мердігер мұнай -газ секторына телекоммуникациялық қызмет көрсету қызметтерін қолдау үшін арнайы бөлім құрды. Бұл бөлім мұнай -газ секторы үшін телекоммуникациялық жүйелердің кең спектрі бойынша инженерлік қызметтер мен жобаларды басқаруды қамтамасыз ету бойынша құзыреттілік орталығы болып табылады, себебі ол өндірушілермен, құзыреттілікті дамыту орталықтарымен, компанияның ішкі ресурстарымен және тұтынушылармен үнемі байланыста. Тағы бір қиындық - барлық процестерді орнатуға уақыт аз болды. Келісімшарт бойынша ресурстарды толық жұмылдыру мұндай жоба үшін шындыққа ұқсамайтын кезеңде - екі айда жүргізілді. Қатаң мерзім осы жоба шеңберіндегі жалғыз қиындықтан алыс болып шықты.
ASTEL қызметкерлері мойындағандай, бизнестің келісімшарттық жергілікті мазмұны, персоналдың ауысуы, құрал -жабдықтардың болуы, жұмыстағы қауіпсіздікті қамтамасыз ету аспектілерінің шеңберінде мердігердің жұмысының тоқсан сайынғы мониторингі үшін KPI көрсеткіштерінің кешенді жүйесін енгізу қиын болды. жеткізілімдер. Сонымен қатар, тоғыз жабдық өндірушісімен серіктестікті жүзеге асыру оңай болған жоқ - бұл жабдықтың барлығы күрделі cli жүйелерін қолдау үшін қажет.
энт. Соған қарамастан, бәрі ойдағыдай болды. Әр сынақ жаңа тәжірибе, жаңа білім мен дағды берді, оларды басқа жобаларға қолдану әлдеқайда жеңіл болады.
Клиент бірыңғай жүйелік интегратордан кешенді қолдау алды, бұл әкімшілік жүктемені айтарлықтай азайтады және бизнес тәуекелдерді азайтады. Ал ASTEL үшін клиенттің қажеттіліктерін қанағаттандыру басты ереже болып табылады. Осы жоба аясында компания қызметкерлері осы Ереженің құндылығына тағы бір рет көз жеткізді, өйткені іске асыру жобаның талаптарына толық сәйкес келді.
Сонымен қатар, келісілген – өте қысқа мерзімдер сақталды, бұл сонымен қатар өзінің қызмет саласын жақсы білуімен ғана емес, сонымен бірге командада үйлесімді жұмыс істей білуімен ерекшеленетін кәсіпқойлар ұжымы үшін мақтаныш бола алмайды.